Opis bloga

Nastavak popularnog prvog dijela dnevnika pod imenom "Dnevnik jednog Varošanina" koji je prekinut zbog "tehničkih" razloga.

Linkovi

Nogometni kantun
Odličan blog, posvećen najvažnijoj sporednoj stvari na svitu.
Sportnet
Najbolji sportski internet portal u Hrvatskoj

Blog.hr


Objavljeno

22. Derbi svih derbija
21. Od Božića do Velog Varoša
20. Oće li taj ZERP?
19. En ti tv pretplatu...!
18. Već smo prvaci svita
17. Sprdačina od kutka - Najčitanije!!!
16. Đir po Velon Varošu
15. Četri miljuna izbornika i Mrle
14. Ljudi moji, je li to moguće?!
13. Umisto naslova
12. Neću politiku u moju butigu
11. Kad kiša pada u Splitu
10. Krevet
9. Menadžer
8. Mate Guba
7. Koja je to kurbanjska srića!
6. Radni dan u Parku
5. Ljube, postolar i travarka
4. O najvažnijoj sporednoj stvari na svitu (2. dio)
3. O najvažnijoj sporednoj stvari na svitu (1. dio)
2. Vespa
1. Park


Do ovog momenta navratilo je:

website hit counters account login page
website design

posjetitelja...

  siječanj, 2008 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Svibanj 2008 (1)
Ožujak 2008 (1)
Siječanj 2008 (22)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Da/Ne

ponedjeljak, 28.01.2008.

Oće li taj ZERP?

Objavljeno 15.12.2007.

S obziron da u zadnjih nekoliko dana naš blog.hr na momente nije radija kako triba, odnosno nije radija uopće, nisan bija u mogućnosti napisat nijedan post. Naravno da svaki put kad san tija napisat novi post, server nije radija, a kad nisan iman vrimena za pisanje, onda je server radija ka podmazan. Ipak, nakon nekoliko uzaludnih pokušaja pisanja, uspija san danas doć do riči.

Tema mog današnjeg posta bit će, svima poznati, ZERP. Smatran da ja, ka Hrvat, iman pravo iznit svoje mišljenje o tome. Gleda san preksinoć Otvoreno s Mislavon Bagon i, blago rečeno, zgadilo mi se šta san gleda.
U prošlon postu spomenija san da je jedan od razloga zbog kojih mi se gadi plaćat rtv pristojbu bila činjenica šta nan HRT konstatno (vjerojatno uz pritisak države) nameće tu šugavu EU ka svetinju u koju mi, pod bilo koju cijenu, moramo uć. Tako je i preksinoć šjor Bago konstantno nabija na nos političarima i „stručnjacima“ (pa i gledateljima) činjenicu da ćemo puno izgubit ako budemo toliko „glupi“ da uvedemo taj ZERP. Političari i stručnjaci su, također, bili dovoljno glupi da u nijednoj situaciji nisu imali čvrst stav, pa prosječan čovik više nije zna ni šta je ZERP, a još je manje zna ko bi tu zapravo triba donit taj famozni ZERP.
- Jeste li vi za ZERP ili za pregovore? – pita Bago nekog lika iz SDP čije me ime ne zanima.
- Pa čujte, mi kao stranka smo donili odluku o sporazumu između Hrvatske i EU o ZERPU…
- Ma pitam vas, jeste li vi za pregovore ili za ZERP?
- Ne mogu ja bit toliko konkretan…
Pa čekaj ako ti odnosno vi političari ne možete bit toliko konkretni ko bi onda triba bit konkretan? Predsjednik Mesić je tu još najjači.
- Gospodine predsjedniče, šta vi mislite o situaciji oko ZERP-a? – pita Mesića jedan novinar.
- Ja sam za to da se donese odluka koja će zadovoljit obe strane…
Ako to govori predsjednik onda šta bi triba mislit prosječno glup stanovnik Hrvatske. Jadna ti je država u kojoj je predsjednik probija na mozak. To bi bilo isto kada bi pita kapetana Hajduka, Tudora, šta misli o nadolazećoj utakmici između Hajduka i Dinama:
- Pa mi ćemo učinit sve da rezultat zadovolji obe ekipe.
- Ali i jednima i drugima triba pobjeda?
- Znan, ali mi ćemo sve učinit da jedni i drugi budu zadovoljni.
Pitan ja vas, dragi čitatelji, ko je ovde lud?
Ja nisan sigurno, a za vas ne znan.
Iako ne razumin šta će nan sve donit, ja san donošenje ekološko – ribolovnog pojasa, jer mi je puna kapa slušat kako nan Slovenci i (posebno) Talijani, kradu ogromne količine ribe, odnosno love. Ribari govore da nan Talijani godišnje izlove 300-400 miljuna eura ribe. 400 miljuna! Još kad se uzme u obzir koliko ribe uvozimo, onda se ne triba čudit šta nan dug raste ekstremno brzo.
I umisto da budemo toliko pametni pa da koju kunu uložimo u razvoj ratne mornarice i našin jadnin brodogradilištima damo da grade ratne brodove kojima će branit naše more i topit bandu koja upada u naš teritorij, mi se karamo oko činjenice da se ZERP, ako se i donese, neće moć provodit. Normalno da se neće moć provodit kad nan se mornarica sastoji od dva kajića (od kojih je jedan na vesla a drugi na jidra) i podmornice koja ne može zaronit dublje od tri metra i stat bez zraka više od deset minuti. Čak san čuja da imamo neki malo bolje opremljen brod, ali taj navodno propušta vodu na jedno misto, pa nije poželjno da se vrti po Jadranu ka mona zbog toga šta bi par mornara onda moralo sićevima izbacivat more.
Zamislite, da se slučajno taj brod pošalje na remont, da se popravi. Ma kakvi, oli smo poludili trošit pare na to?! Ko će dat novaca za to?! Potribnije je iz Kine naručit još pedeset tona čačkalica i bar 100 tona šibica. Puno je važnije uvest dvadeset vagona krumpira jer mi ionako nemamo uvjete za proizvodnju svojih. A da ne govorin o uvozu mandarini, jabuka, poma, grožđa, vina… za kojih također nemamo uvjete.
I sad kad sve to čujen, sve mi se čini da mi ne živimo na Mediteranu, nego se sigurno nalazimo negdi između Islanda i Kanade. Možda živimo na Grenlandu. Tamo ne postoje nikakvi uvjeti za proizvodnju. Šteta šta mi opet nije jasno zašto je ovako toplo. Možda je to od globalnog zatopljenja?
Sto posto, jer prije nekoliko godina nije bilo ovako vruće.

U nadi da ćemo donit taj ZERP, do sljedećeg puta, zdravi i veseli bili.



| Komentari (0) | Print | # |

<< Arhiva >>