Opis bloga

Nastavak popularnog prvog dijela dnevnika pod imenom "Dnevnik jednog Varošanina" koji je prekinut zbog "tehničkih" razloga.

Linkovi

Nogometni kantun
Odličan blog, posvećen najvažnijoj sporednoj stvari na svitu.
Sportnet
Najbolji sportski internet portal u Hrvatskoj

Blog.hr


Objavljeno

22. Derbi svih derbija
21. Od Božića do Velog Varoša
20. Oće li taj ZERP?
19. En ti tv pretplatu...!
18. Već smo prvaci svita
17. Sprdačina od kutka - Najčitanije!!!
16. Đir po Velon Varošu
15. Četri miljuna izbornika i Mrle
14. Ljudi moji, je li to moguće?!
13. Umisto naslova
12. Neću politiku u moju butigu
11. Kad kiša pada u Splitu
10. Krevet
9. Menadžer
8. Mate Guba
7. Koja je to kurbanjska srića!
6. Radni dan u Parku
5. Ljube, postolar i travarka
4. O najvažnijoj sporednoj stvari na svitu (2. dio)
3. O najvažnijoj sporednoj stvari na svitu (1. dio)
2. Vespa
1. Park


Do ovog momenta navratilo je:

website hit counters account login page
website design

posjetitelja...

  siječanj, 2008 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Svibanj 2008 (1)
Ožujak 2008 (1)
Siječanj 2008 (22)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Da/Ne

ponedjeljak, 28.01.2008.

Menadžer

Objavljeno 22.10.2007. u 14:57.

Prošlo je već četri, pet dana otkad san zadnji put ubacija par rečenic u ovaj moj bidni blog (dnevnik). Sidin sad za kompjuteron i gledan kroz prozor. Opet je počela padat dosadna kišurina. Vanka je živa ledara. Jutros kad san iša na faks smrza san se ka nikad u životu. Stvarno mi nije jasno kako u nas (u Dalmaciji) uvik ovako naglo zaladi. Znan da smo već prošli po desetog miseca, znan da nan meteorolozi već danima najavljuju kako će zapuvat bura, kako će zaladit. Ali uvik i to baš uvik se iznenadimo kad nas vrime natira da obučemo jakete.
- Jesi li vidija kako je naglo zaladilo?
- Jesan, a jučer smo bili u kratki rukav...
- Je, je... Prije dva dana si moga skoknit na Baće, okupat se malo. Bacit na picigin...
- Ma baš san planira... A šta ćeš kad je u nas ovo šugavo vrime. Uvik naglo zaladi...
- Jeben ti prognozu i onoga koju je izmislija. Jučer su nan govorili kako će bit toplo...
Lipo su govorili da će zaladit, ali mi ne obadajemo.
Danas slušan na Radio Split tu istu vrimensku prognozu. U Zagrebu pet stupnjeva, a ovde deset stupnjeva. Da deset stupnjeva! Ko bi reka? Kad san jutros izletija iz kuće i kad me ona bura probila u kosti, parilo mi je da san, u najmanju ruku, na sjevernon polu.
A sinoć, kad san se vraća iz Velog varoša, odnosno iz Parka, uvatila me kiša pomišana sa jakon buron. Nema gore kombinacije. Normalno, jutros, kad san se diga, počeja san kašljat. Evo, priladija san se. A di neću kad mi je to drugi put u tjedan dana da san iskisa. Neman lumbrelu a neman volje kupovat novu jer mi se uvik slomi kad zapuše malo jače.
Već me štufala ova zima. Jedva čekan lito, sunce. Uostalon, to mi je i najdraže godišnje doba, a ova šugava zima je nešto najgubavije. Dignen se u deset uri, obidvan u jednu uru i nedugo nakon toga padne mrak. A liti kad ručan, malo ubijen oko, pa oden na more, i kad dođen doma tek je sedan uri a još je dan i ja jedva čekan opet izletit iz kuće i mislin se di ću ić.

*****
Jedan od razloga zbog kojih od četvrtka riči nisan napisa na blogu je novi Football Manager koji se pojavija na internetu. Odma san ga skinija jer to je zapravo jedina igra koju još igran. Inače, ima već skoro tri godine da ne igran igre na kompjuteru. Štufa san se takve zabave. Naravno, ako ne računan menadžera. Menadžer nije igra. To je nešto više od igre. Zapravo to je jedino misto di možete sa Hajdukon osvojit Ligu prvaka. Ako ne to, onda barenko prvu HNL.
Budući, da san ja velikodušan čovik i volin posuđivat svoje stvari, nekin ljudima posudija san (nisan in spržija zato šta je to protuzakonito, a ja poštujen zakon naše države ) cd sa igron da i oni mogu uživat u čarima nove verzije. S obziron da ima kompliciran način instalacije, desetak ljudi (koji su dobili cd), dva dana me je zvalo na mobitel da in objasnin kako pokrenit igru. I danas me zovu. Maloprije me za Koven.
- Ne ide. Zapelo mi je nešto. Neće da se pokrene.
- Jesi li napravija to i to?
- Točno onako kako si mi objasnija, ali ne obadaje.
- Aj napravi sve kako san ti reka. - ponovo mu objašnjavan. - Jesi li uspija?
- Jesan.
Dođe mi da ugasin mobitel i da se ne javljan nikome više.
Ajme! Sad san se sitija! Moran otić večeras do Velog varoša. Obeća san Liji da ću mu instalirat igru. Jebiga, ni on ne razumi ono šta mu pokušavan objasnit zadnja dva dana. Budući da san osoba koja drži do riči, otić ću mu to napravit jer neman srca ostavit čovika da živi još jedan dan bez droge zvane menadžer.

Eto, bija san kratak. Neda mi se više pisat. Iden igrat menadžera......

P.S. Zaboravija san napomenit da je moj kolega bloger Lija pokrenija svoj blog, pa svi oni koje zanimaju njegove mone mogu otić i ubacit koji komentar ovdi.
P.S. 2 Ako je ko zainteresiran da mi napravi dizajn za blog bija bi mu neizmjerno zahvalan jer ja stvarno neman vrimena na te stvari. Javija san se jednoj osobi da mi to napravi, ali izgleda da ona to nije u stanju, pa ako ima ko volje za to neka se javi u komentarima.



| Komentari (0) | Print | # |

<< Arhiva >>