Opis bloga

Nastavak popularnog prvog dijela dnevnika pod imenom "Dnevnik jednog Varošanina" koji je prekinut zbog "tehničkih" razloga.

Linkovi

Nogometni kantun
Odličan blog, posvećen najvažnijoj sporednoj stvari na svitu.
Sportnet
Najbolji sportski internet portal u Hrvatskoj

Blog.hr


Objavljeno

22. Derbi svih derbija
21. Od Božića do Velog Varoša
20. Oće li taj ZERP?
19. En ti tv pretplatu...!
18. Već smo prvaci svita
17. Sprdačina od kutka - Najčitanije!!!
16. Đir po Velon Varošu
15. Četri miljuna izbornika i Mrle
14. Ljudi moji, je li to moguće?!
13. Umisto naslova
12. Neću politiku u moju butigu
11. Kad kiša pada u Splitu
10. Krevet
9. Menadžer
8. Mate Guba
7. Koja je to kurbanjska srića!
6. Radni dan u Parku
5. Ljube, postolar i travarka
4. O najvažnijoj sporednoj stvari na svitu (2. dio)
3. O najvažnijoj sporednoj stvari na svitu (1. dio)
2. Vespa
1. Park


Do ovog momenta navratilo je:

website hit counters account login page
website design

posjetitelja...

  siječanj, 2008 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Svibanj 2008 (1)
Ožujak 2008 (1)
Siječanj 2008 (22)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Da/Ne

ponedjeljak, 28.01.2008.

Umisto naslova

Objavljeno 19.11.2007. u 22:39.

Gledan ovu glupu televiziju i divin se kretenskin idejama naših "dragih" političara. Prvo nas je do prije par dana Sanader maltretira sa onin "Idemo dalje!". Ne razumin di bi mi to tribali ić, ali dobro... Onda nas je u đir ponovno uvatila ta ista Sanaderova stranka sa "kapetanon hrvatske reprezentacije" i njegovin pametnin besidama. Ajde, sve to san nekako uspija probavit, ali onda se tu uspija i ubacit HNS sa svojin anketama u kojiman tobože pitaju "slučajne" prolaznike za koga će glasovat. Ne triban ni spominjat šta su odgovorili. Žalosno je šta u polovici tih reklama ti slučajno odabrani birači nemaju pojma zašto će glasovat za Ćaćića. Neki su bili toliko duhoviti i rekli "kak' je Ćaćić baš zgodan...". Za puknit od smija. I za kraj, ka šlag na tortu, uletija je SDP (ka odgovor HDZ-u) sa svojon bakicon koja ima devet banki na leđima, živi u Hrvatskoj i, unatoč tome šta ne živi najbolje, voli svoju zemlju. I njezina "mlađa" sestra koja je nedavno navršila devedesetu isto voli ovu zemlju. Zbog toga šta one vole Hrvatsku, one će također izać na izbore da bi spriječile Niku Kovača i ostalu dijasporu da odlučuju umisto nje.
Zamislite, naprimjer, da je seljačka stranka izašla sa sličnon reklamon: "Ja san Stipe iz vlaške. Živin nikako. Tu i tamo se nađe za bokun pršutića i prst vina. Volin svoj komad vrtla i moj brat Šime isto. I sad zamislite da na izbore ide moj rođak Jozo koji se obogatija u Njemačkoj. Kurbinon sinu neću dat gušta i zato ću i ja izać na izbore..:"
Probajte, također, zamislit da su pravaši (kojima ustaštvo nije strani pojam), u suradnji sa HDZ-on, jer oni su ipak desničari, uletili narodu sa malo ekstremnijon tematikon: "Ja san Ante Pavelić. Živin u Argentini u egzilu već pedeset godina. Volin svoju zemlju unatoč tome šta me tamo traže zbog par bezveznih zločina. Volija san je prije još više jer je bila nezavisna. Moj kolega Vlatko (Maček) također. I sad neki misle da mi, ustaše, nemamo pravo glasa..."

Moga bi ovakve idiotarije pisat do besvijesti. Pitan se je li kojen od političara pala koja od ovih "ideja" napamet. Vjerojatno je, ali da su snimili ovakvo nešto, popušili bi izbore u startu.
S druge strane, stvarno ne razumin šta ti isti političari misle kad snimaju te reklame. Vjerojatno se nadaju da će opet nagovorit malog čovika da glasa za njih. Šta je najžalosnije vjerojatno će i uspit. Nevjerojatno koliko ljudi je još zatucano sa pizdarijama koje uopće nisu bitne za napredak ove države.
Npr. moja ekipa na faksu (ali i iz bivšeg razreda) uglavnon će dat glas HDZ-u jer nedajbože da daju glas onin komunjarama. Oni su uživljeni u izjave tipa: "Za dom" ili "Bog i Hrvati". Guštaju slušat Thompsona i Škoru. S druge strane nije in mrsko otić u Metroa i tamo se propit uz pisme Cece i ostalih četničkih cajki. Jebiga, oni su ipak prave Hrvatine, vole svoju zemlju, a šta je najbitnije i pravi su vjernici. Navrate na misu do dva puta godišnje. Tu i tamo će ukrast koju kunu kad se ukaže prilika. A Bože moj! Ljudi moraju osigurat svoj život i život svoje dice. Uostalon uvik se mogu ispovidit. I kad prođu izbori onda će isti ti ljudi, dakle većina, opet srat po vlasti kako je sve prodala strancima, kako je korumpirana, kako se nema posla, kako je sve živo opet poskupilo, a plaće ostale iste.
Da se odma razumimo, na ovon blogu neman namjeru promovirat nijednu stranku. Sve mi se apsolutno jednako gade. Kad bi me pitali je li mi draži HDZ ili SDP, to bi bilo jednako ka da me pitate koji mi je klub draži, Partizan ili Crvena Zvezda. Uopće me nije briga koja će od ove dvi stranke (ne virujen da neka treća može nešto postić) opet doć na vlast, jer sve je to isto govno, samo drugo pakovanje.
"Govno bilo, govno ostalo. Samo šta će ovo još više smrdit." reka je picaferaj u Velon mistu.
Uostalon dosta je bilo politike, jebe me se za politiku. Iden pisat o vedrijin i puno zanimljivijin stvarima.

Prije nekoliko dana kupija san (neću napisat da san skinija s interneta jer to je protuzakonito) novi album od TBF-a, Galeriju Tutnplok. Upočetku san bija razočaran s pismama, jer mi je Mrle, koji je vjerojatno među prvima dobija (dobija, ne kupija, nikad ništa nije kupija) taj album, toliko nahvalija taj album, da san ga jedva čeka nabavit. S obziron da san ima ogromna očekivanja, dogodilo se neizbježno, razočara san se. Ipak nakon šta san posluša cili album četri-pet puta, ipak mogu reć da i nije loš. Toliko o tome...

Prošli vikend, naši reprezentativci, izborili su europsko nogometno prvenstvo. Velika je to stvar za naš balun. Nadan se da ćemo nešto napravit u Austriji i Švicarskoj, ali ako ne uspiju proć skupinu, NEĆU bit razočaran. Svaka čast Biliću na rezultatu. Drago mi je da smo dobili još jednog vrhunskog trenera koji će nas promovirat po cilon svitu. Međutin, nervira me šta se onaj debil Štimac i pizdun Ćiro sad prave pametni pa tu istu pamet prodaju priko televizije i pizde o tome kako triba vodit reprezentaciju. Niti uru vrimena nakon utakmice sa Makedoncima, Biliću su postavili ultimatum da mora doć bar do polufinala na Euru. Stvarno mi ne ide u glavu kako su ovi s HTV došli do njih, pa su ih zvali da komentiraju balun. Ovaj drugi, stari senilni redikul, sere takve gluposti. Vidi se da je triba završit u staračkon domu prije pet godina. Onog prvog, mlađeg, cukuna jednog, neću uopće komentirat, jer koji to čovik može sebe zvat nogometnin stručnjakon i onda govorit kako je Liga 16 najbolji put za oporavak naše lige. Jebiga, takva smo mi država. Svak govori drugome kako triba radit, ali zato ga boli neka stvar šta svoj posal ne radi kako bi triba.
Toliko za danas, aj bog.

P.S. Ako su moji Varošani mislili da ću opet pisat zgode iz Velog Varoša, onda su se gadno razočarali. Uostalon moraju mi dat i pravi razlog da pišen o tome. Pa neću valjda svaki put pisat kako smo sidili u Parku, pričali gluposti, nabijali balun, učinili sa Mrlon đir po gradu, i otišli doma. Sa takvin interesantnin pričama ja bi skroz probija na mozak, a da ne kažen kako bi to utjecalo na moje čitatelje.



| Komentari (0) | Print | # |

<< Arhiva >>